equinos

Alla inlägg under maj 2012

Av Fanny - 26 maj 2012 21:51

Hej igen! ;) Har redigerat en liten bild på en kaninunge! :> Medans jag lyssnade på Call me Maybe, såklart. :)

Såhär vart resultatet:

 

Av Fanny - 26 maj 2012 21:15

Hallå! Jag måste bara börja med att säga tack till Linnéa, som länkade mig på hennes blogg! :3 Hur som helst, så sitter jag bara här & chillar. Ska ni titta på eurovision ikväll? Det ska inte jag, men min lillasyter ska, haha. Jag gillar inte riktigt melodifestivalen längre, oftast har det bara varit superdåliga bidrag och man har bara känt fan, kul att dem gick vidare? o_o Men Loreen är i alla fall bra! ^^ Nä nu ska jag nog lyssna på 'Call me maybe', jag tröttnar aldrig på den låten alltså. xD


 

Av Fanny - 26 maj 2012 19:34

Hej just nu skriver jag bloggens första inlägg. ;) Just nu är jag med Linnéa, och idag har vi badat, det var superkallt i början men sedan blev det varmare när man hade vant sig, tagit lite foton som jag tänkte visa också. ^^


                           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag som bloggar här på equinos, heter Fanny och är tretton år, fjorton den femte augusti. Jag bor med min mamma, pappa och mina två småsyskon Maja & Måns, samt mina två katter Bea & Majsan. Jag rider även på fritiden en gång i veckan. Hoppas ni gilla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards